Saturday, August 15, 2015

မြန်မာယူနီကုဒ် အသုံးပြုနည်း ( www.mysteryzillion.org )
















မြန်မာယူနီကုဒ် အသုံးပြုထားသော မြန်မာနည်းပညာ ဖိုရမ် www.mysteryzillion.org က မြန်မာယူနီကုဒ် အသုံးပြုနည်းစာအုပ်လေးကို ကျွန်တော် မြန်မာယူနီကုဒ်ကို အသုံးပြုလိုသော သူများအတွက် တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

စာအုပ်က ဖိုရမ်မှာလည်း တိုက်ရိုက်ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်။

အခုက ကျွန်တော် ဒေါင်းလုပ်ခ်ချပြီး ပြန်တင်ပေးထားတာလေးပါ။

ကျွန်တော်လည်း မြန်မာယူနီကုဒ်အသုံးပြုနည်းလေးတွေကို သိသလောက်တော့ ဘလော့မှာ ရေးထားပါတယ်။

သို့သော်လည်း အခုက ကျွန်တော်ထက်အများကြီး ဝါရင့်သော အစ်ကိုယ်များက လမ်းညွန်ချက်များမို့ ပြန်ညွန့်ကာ ဖိုင်လေးကို မျှပေးလိုက်ပါတယ်။

ဖိုင်ဆိုဒ် နည်းပါတယ်။ 1.5 MB လောက်ပဲ ရှိပါတယ်။

အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Download 


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

2 comments: