Wednesday, January 30, 2013

အင်တာနက်ပေါ် Comments လေးတွေရေးဖို့
















ကျွန်တော်တို့ မြန်မာဘလော့ပဲ ဖြစ်ဖြစ် တခြား Website တစ်ခုဖြစ်ဖြစ် စသောနေရာတွေမှာ Posts တွေ Pages တွေမှာ Comments မှတ်ချက်လေးတွေ ရေးသားလို့ရပါတယ် ။

Email Address တစ်ခုကို အသုံးပြုကာ ရေးသားရမှာပါ ။

အချို့သော Webpage တွေက Comments များရေးသားခြင်းဆိုင်ရာတွေကို ချက်ခြင်းပြသပေးလေ့မရှိပါဘူး ။ Web Admin က ခွင့်ပြုချက်ရှိမှသာ Publish လုပ်ပေးခြင်းခံရမှာပါ ။
နောက်ပြီး Delete လုပ်ခြင်းလည်းကိုလည်း Web Admin က ထိန်းချုပ်နိုင်ပါတယ် ။

ကျွန်တော်က အဲဒါတွေတော့သိပါတယ် ။

ဒါပေမဲ့ Email ကိုအသုံးပြုကာ ဖြည့်ကာ မှတ်ချက်ရေးဖိို့ Email ဖြည့်ရန်နေရာရှာသော်လည်း မတွေ့သော အဖြစ်ပါ ။

ကျွန်တော်ကလည်း Comments လေးကို ရေးချင်နေတာကြောင့် ဘာများလိုနေသလဲ သေသေချာချာကို စဉ်းစားလိုက်ရပါတယ် ။

နောက် Gmail က ကိုယ့် Account ကို Email ဝင်စစ်ရင်း Comments ရိုက်ချင်သော Webs ကိုရောက်သောအခါ ကျွန်တော့် Email နဲ့ Comments ရိုက်လို့ရတာတွေ့ရပါတယ် ။

ဒါကြောင့် ကျွန်တော်လို့ Comments ရိုက်ချင်ရက်နဲ့ ရိုက်မရလို့ကတော့ Google မှာ Email ကိုဖွင့်ပြီးမှသာ ကိုယ်မှတ်ချက်ပေးချင်သော ဆိုဒ်များတွင် မှတ်ချက်များရေးသားကြပါလို့ အကြံပေးချင်ပါတယ် ။

                                                                    **  Htar Waie Thar  **

0 comments:

Post a Comment