Friday, July 25, 2014

ဖေ့ဘုတ်မှာ ID Card နဲ့ ဘွဲ့လက်မှတ်သွားထုတ်ရအောင်

































အခုနည်းလမ်းလေးကတော့ အပျော်သက်သက်ပါပဲ။

ဖေ့ဘုတ်ကနေ ဘွဲ့လက်မှတ်နဲ့ ID Card လေးကို ရယူမဲ့ အစီစဉ်ပါ။

ဖေ့ဘုတ် အကောင့်ရှိသူတိုင်း ရတဲ့ အခွင့်ရေးပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

သိတဲ့ လူတွေကလည်း သိပြီးသားဖြစ်မှာပါ။

ကိုယ်လည်း နောက်ကျ မကျန်ရစ်အောင် စမ်းသပ်နိုင်အောင် ကျွန်တော် နည်းလမ်းလေး ပေးလိုက်ပါမယ်။


ပထမဆုံး ဖေ့ဘုတ်ကို ဖွင့်ထားပါ။

ဒုတိယ အနေနဲ့ http://xeefunapps.com/  ကို သွားလိုက်ပါ။

ကျွန်တော် ပို့စ်မှာ တင်ထားတဲ့ ပုံနေရာကို ရောက်သွားပါတယ်။

အဲ့မှာ ကျွန်တော်တို့ လိုချင်တဲ့ ကဒ်နေရာလေးကို ကလစ်တစ်ချက် နှိပ်လိုက်ပါ။

နောက် ပေါ်လာမဲ့ စာမျက်နှာမှာ အပေါ်ဆုံးက Click Here to Get your...... ဆိုတာလေးကို ကလစ်လိုက်ပါ။








ဖေ့ဘုတ်နဲ့ ချိတ်ဆက်သွားပါမယ်။ OK လေးကို သာ ကလစ်လိုက်ပါ။ မိတ်ဆွေတို့ လိုချင်တဲ့ ကဒ်လေးရရှိလာပါမယ်။

အခု ကျွန်တော် ပေးတဲ့ လင့်ခ်က ကျွန်တော်ပြောတဲ့ ကဒ်တွေ အပြင် အခြားကဒ်တွေကိုပါ ရရှိနိုင်ပါတယ်။

အားလုံး ပျော်ရွှင်နိုင်ပါစေဗျာ။။။။


ကျွန်တော် ရရှိထားတဲ့ ကဒ်နှစ်ခုကို မိတ်ဆွေများ သိရှိအောင် အောက်မှာ ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။

ကဒ်တွေက အလန်းစားဗျ။ မိုက်တယ်။ စမ်းကြည့်လိုက်နော့်။

































Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )        www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment