Friday, March 21, 2014

Android ဖုန်းတွေမှာ ဓါတ်ပုံတွေ ဖွင့်ရတာ အဆင်မပြေသူများ အတွက် Quick PIC Photo Viewer
























Android ဖုန်းတွေမှာ မူရင်းပါသော Gallery က ဖုန်းမှာ ဓါတ်ပုံရိုက်တာတွေကို မပြပေးတာတို့ အကြောင်ရိုက်တာတို့ လုပ်နေရင်တော့ ကျွန်တော် အခုပေးမဲ့ ဆော့ဝဲလ်လေးကို အသုံးပြုကြည့်ပါလို့ အကြံပြုလိုပါတယ်။

တစ်နေ့က ကျွန်တော် Huawei G610-U00 လေး တစ်လုံးကို စမ်းကြည့်တာ ထူးထူးခြားခြား ဖုန်းက Gallery က အလုပ်မလုပ်ဘူးဗျ။

အဲ့ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လည်း တစ်ခြား Gallery တွေ တင်ကြည့်တော့လည်း အဆင်ကို မပြေဘူး ဖြစ်နေတယ်။

ဘာ Camera နဲ့ ရိုက်ရိုက် Photo Gallery တွေက ပုံကို ရှာမတွေ့ဘူးပဲ ပြောနေတာ။

နောက်ဆုံး ကျွန်တော် အခု Quick PIC Photo Viewer ကို သုံးလိုက်မှပဲ အဆင်ပြေသွားတယ်ဗျ။

လိုအပ်သူများ၊ စမ်းသပ်လိုသူများ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါပြီ။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 500 KB ကျော်ကျော်ပဲ ရှိပါတယ်။


ကြိုက်နှစ်သက်ရာ လင့်ခ်တစ်ခုခုက နေပြီး ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်။



My Download Link  

Google Play Store Link  



Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )   www.htarwaiethar.blogspot.com

1 comment: