Sunday, January 26, 2014

Anti Virus and Remover Tools များ အကြောင်း ရှာဖွေကြည့်ခြင်း
















အခု လောလောဆယ် ကျွန်တော် Anti-Virus တွေ အကြောင်းကို လိုက်လံရှာဖွေမိတယ်။

တွေ့မိတာတွေတော့ အများကြီးပဲဗျ။

ကျွန်တော် အရင်က ဘာ Anti-Virus Software ကိုမှ မသုံးဘူးဗျ။

ဘာသုံးရမှန်း မသိတာလဲပါသလို၊ နောက် စက်က နည်းနည်းလေးမယ်လို့လည်း ထင်တယ်ဗျ။

နောက် ကျွန်တော်က ကွန်ပျူတာသုံးရင် အရမ်းကို သတိထားပြီး အသုံးပြုပါတယ်။ ( ကျွန်တော် သိသလောက် ဗဟုသုတလေးတွေနဲ့ပါ။ )

အင်တာနက်မှာဆိုလည်း ကိုယ်က သတိထားရင်ထားသလို တော်ရုံနဲ့တော့ ဗိုင်းရပ်တွေက ကွန်ပျူတာကိုရောက်မှာ မဟုတ်ပါဘူး။

နောက်ပြီး နောက်ပိုင်းထုတ် Windows OS ( 7, 8 and 8.1 ) တွေက ကွန်ပျူတာ ပရိုဂရမ်တွေ ထည့်သွင်းတဲ့နေရာမှာ အော်တိုထည့်သွင်းတာမျိုးကို ပိတ်ထားတဲ့အတွက်လည်း ကိုယ်က ဂရုစိုက်ရင် တော်ရုံနဲ့ ဗိုင်းရပ်က ကိုက်မှာ မဟုတ်ပါဘူး။

USB Drive တွေက ဗိုင်းရပ်တွေ ရှောင်ချင်ရင် Auto Play Service တွေကိုလည်း ကိုယ်ဘာသာ ပိတ်ထားတော့ ကိုယ့်စက်အတွက်က ဘာပဲ ပြောပြော အတော်ကို အဆင်ပြေတယ်လို့ပဲ ပြောရမယ်ဗျ။

သို့သော်လည်း.................

ကိုယ့်ကွန်ပျူတာ တစ်ခုတည်း ဗိုင်းရပ်လုံးခြုံတာနဲ့ အဆင်မပြေတာတွေ အများကြီးရှိလာပါတယ်။

ဉပမာ။  ။ အခြားသူငယ်ချင်း တစ်ယောက်က Stick မှာ ဗိုင်းရပ်ထိလာတယ်ဆိုပါတော့။ ကျွန်တော်က ကျွန်တော့် ကွန်ပျူတာ ဗိုင်းရပ်မထိအောင်ကာကွယ်ထားနိုင်ပေမဲ့၊ ဗိုင်းရပ်ကို မသတ်နိုင်တာမျိုးတွေရှိတယ်ဗျ။ ( ကိုယ်တွေ့ပါ )

ဒါကြောင့် ကျွန်တော် ကျွန်တော်စက်မှာ Anti-Virus တပ်ဆင်ဖို့ ကြိုးစားပါတော့မယ်။


Anti-Virus ဆိုတာနဲ့ အခြားသော Anti-Spy , Anti-Malware တို့လည်း ပါဝင်ပါတယ်။



ဖရီးရနိုင်သော Anti-Virus များ


1) Avast Free Antivirus  

2) AVG Free Antivirus   

4) Avira Free Antivirus  

5) Comodo Internet Security     

6) Bidefender Free   

7) Clamwin ( Open-Sourced , Not Real Time Protect )    

8) Panda Cloud Free   

9) MSE ( Microsoft Security Essentials For Genuine Windows User )   



ဖရီးရနိုင်သော Anti Spyware, Malware , Trojen , Worm


1) Malwarebytes AntiMalware 

2) IO Bit Malware Fighter Free 

3) SUPER Anti Spyware   

4) Ad-Aware Free    

5) Spybot Search & Destory   


ကျွန်တော်ရှာတွေ့သလောက်ရေးထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။ အခြားသော ဆော့ဝဲလ်ကောင်းတွေလည်း ရှိမှာ ဖြစ်ပါတယ်။


လိုင်စင်ဗားရှင်းတွေကိုလည်း မြန်မာနိုင်ငံမှာ ဝယ်လို့ရတာတွေရှိနေပါတယ်။

1) Kaspersky

2) Norton

3) Bitdefender


 ( မှတ်ချက်။   ။  ကျွန်တော်က မြို့မရောက်တာ ကြာပြီဖြစ်တဲ့အတွက် အပေါ်က ဆော့ဝဲလ်သုံးမျိုးကိုပဲ သိပါတယ်။ ကျန်တာတွေ ဝယ်လို့ရမရတော့ မသိပါဘူး။ တန်းဖိုးကတော့ 1 User , 1PC ကို တစ်သောင်းကျော်ကျော်နှင့် ဝယ်နိုင်သည်။ ဆော့ဝဲလ်အခွေ အရောင်းဆိုင်တွေမှာ ဝယ်လို့ရတာတွေ့မိတာကို ရေးထားခြင်း ဖြစ်သည်။ )



အမှန်တကယ် ပိုက်ဆံပေးဝယ်သုံးနိုင်သော Anti-Virus ဆော့ဝဲလ်များ

1) Kaspersky

2) Norton

3) Bitdefender

4) Nod 32

5) Avast

6) Avira

7) AVG

8) Bull Guard

9) F Secure

10 ) Panda

11) G Data

12) Quick Heal

13) Trust Port

14 ) Comodo 
    နှင့် ကျွန်တော် အပေါ်မှာ ဖော်ပြထားသော ကျန်ရှိသည့် ဖရီးဗားရှင်း ဆော့ဝဲလ်များ ( Clamwin And MSE မပါ ) ကို လိုင်စင်ဖြင့် ဝယ်သုံးနိုင်ပါတယ်။ Anti-Malware တွေလည်း အတူတူပဲ ဖြစ်ပါတယ်ခင်ဗျား။



ကျွန်တော် အခုရှာထားတာလေးတွေကို ရေးထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။

နောက်များမှ ဆော့ဝဲလ်တစ်ခုစီအလိုက် အသုံးပြုမှုများကို ကျွန်တော်ရေးပေးပါမယ်။



<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )    www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment