Thursday, November 21, 2013

Python Programming အကြောင်းလေ့လာချင်ရင်


















ကဲ့ ကျွန်တော်တို့ Programming လောကမှာ နာမည်ကြီးသော Python Programming ကို လေ့လာရအောင် Python Develope လုပ်ပေးနေသော Group လေးကို ကျွန်တော်မိတ်ဆက်ပေးလိုက်မယ့်နော်။

Group က ဖေ့ဘုတ်အပေါ်မှာ ရှိတာမို့ လေ့လာလိုသူများ ဖေ့ဘုတ်အကောင့်တော့ ရှိဖို့လိုအပ်ပါတယ်။

လင့်ခ်က https://www.facebook.com/groups/pythonthinktank/  ပါ။

ကျွန်တော် သွားရောက်လေ့လာပြီး ကျန်သော မသိသေးသော လေ့လာလိုသူများအတွက် ပြန်လည် မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Group မှာ အဖွဲ့ဝင်အဖြစ် ဝင်ရောက်ပြီး ကိုယ်လေ့လာချင်တာများ လေ့လာနိုင်သလို မေးခွန်းများ၊ ဆွေးနွေးချက်များ တင်နိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။


Python Programming Language ကတော့ အခုမှစပြီး Programming ကို စတင်လေ့လာသူများအတွက် အသင့်တော်ဆုံးသော Programming Platform တစ်ခုပဲ ဖြစ်သလို Programe ရေးရတာလည်း နည်းနည်း လွယ်ကူသော သဘောမှာ ရှိပါတယ်။



**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment