Saturday, November 23, 2013

Facebook Ver. 4.0.0.0.2 Last Update APK For Android















ကျွန်တော် အခုနောက်ဆုံးထွက် အသစ်ဗားရှင်ဖေ့ဘုတ် Facebook Ver. 4.0.0.0.2 Last Update လေးကို ကျွန်တော်ဘလော့ဂ်မှာ တင်ပေးလိုက်ပါတယ်နော့်။

လိုအပ်သူများ အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ဖေ့ဘုတ်ကို အသစ်ကိုမှ သုံးချင်းသူများအတွက် အဆင်ပြေမှာပါ။

Android Version 4.0 အထက် ဖုန်းတွေက အမြဲလိုလို အသစ်ကို တောင်းတတက်တာမို့ အခုသစ်ထွက်လေးကို တင်ပေးလိုက်တယ်နော်။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 18 MB ကျော်ကျော်ရှိပါတယ်။

ကြိုက်နှစ်သက်ရာ လင့်ခ်တစ်ခုခုကနေပြီး ဒေါင်းလုပ်ခ်ဆွဲနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။


Origential Download Link     ( ကျွန်တော်ဒေါင်းလုပ်ဆွဲရလာသောလင့်ခ် )

Download   ( ကျွန်တော်ပြန်တင်ပေးထားသောလင့်ခ် )


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment