Sunday, October 6, 2013

Solidfiles File Hosting Website ခဏတာ ဒေါင်းသွားခြင်း
















စိတ်တော့ မကောင်းပါဘူး။

ခုဏလေးမှ ကျွန်တော် www.solidfiles.com ကို ဖိုင်လေးနည်းနည်းတင်ဖို့ ရှိုးကြည့်တာ ဆိုဒ်က ဒေါင်းနေတာ တွေ့ရပါတယ်။

ကျွန်တော့် ဘလော့ဂ်မှာ အတော်များသော ဖိုင် ( အားလုံးနီးပါး ) ကလည်း Solidfiles မှာပဲ တင်ထားတာ ဖြစ်နေပါတယ်။

ဒါကြောင်း မိတ်ဆွေတို့ အနေနဲ့ ဖိုင်များကို တောင်းယူလိုပါက မက်ဆေ့လေးတွေ ချန်ထားစေလိုပါတယ်ခင်ဗျား။

ကျွန်တော်က နောက်များမှာလည်း ဖိုင်တွေကို သူ့ဆီမှာပဲ တင်ဖြစ်မှာပါ။

ဆိုဒ်က ဒေါင်းတာ သိပ်တော့မကြာသေးပါဘူး။ တစ်နာရီလောက်နီးပါးပဲ ရှိပါသေးပါတယ်ခင်ဗျား။

နောက်နာရီ အနည်းငယ်လောက်မှာတော့ ပြန်ကောင်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ကျွန်တော် အခု ဘလော့ဂ်ရေးသားချိန်ကတော့ 8:45  PM ။


မှတ်ချက်။   ။ 8:50 PM မြန်မာ စံတော်ချိန်မှာ ဆိုဒ်က ပုံမှန်အတိုင်း ပြန်ဖြစ်နေပါတယ်။  ကျွန်တော်က ဖြင့်လန့်သွားတာပဲ။



အားလုံးကို အစဉ်လေးစားလျက်............

**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment