Monday, June 3, 2013

Your Uninstaller Version 7 အသုံးပြုနည်း























ကျွန်တော် ကွန်ပျူတာမှာရှိသော ဆော့ဝဲလ်တွေကို အကောင်းဆုံးပြန်လည်ဖြုတ်ပေးနိုင်သော Your Uninstaller Version 7 အသုံးလေးနည်းနည်းရေးထားတာရှိလို တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

ဆော့ဝဲလ်က ဖရီးမရပါဘူး။

ဒါကြောင့် ကျွန်တော်ပြန်လည်တင်ပေးထားပါတယ်။

http://www.solidfiles.com/d/f73f62047d/  မှာသွားရောက်ဒေါင်းနိုင်ပါတယ်။

ကီးက

Name : sharyn kolibob

Code : 000016-9P0U6X-N5BBFB-EH9ZTE-DEZ8P0-9U4R72-RGZ6PF-EMYUAZ-
9J6XQQ-89BV1Z

ကျွန်တော်စမ်းသပ်ထားသော စာအုပ်လေးကို ဒေါင်းချင်ပါက အောက်မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။

စာအုပ်ဖိုင်ဆိုဒ်က 6 MB ကျော်ကျော်ရှိပါတယ်။

စာအုပ်မှာ ဆော့ဝဲလ်ကို ကွန်ပျူတာမှာ တပ်ဆင်တာ၊ နောက် အသုံးပြုပုံလေးတွေ ကျွန်တော်ရသလောက်ရေးထားပါတယ်ခင်ဗျား။

Download 

**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment