Monday, April 22, 2013

ဘလော့မှာ နာရီချိန်မယ်


















ကျွန်တော်က နာရီချိန်မယ်လို့သာ ပြောတာ တကယ်က Time Zone Change တာပါ။

အင်တာနက်မှာက နာရီက လုံးဝမှန်တော့ ကျွန်တော်ကတော့ Time Zone လေးပြောင်းတာပဲ ပြောပါမယ် ။

သိတဲ့လူတွေ များသော်လည်း ကျွန်တော်ကတော့ သိပ်မကြာသေးခင်ကမှ သိတာဗျ။

ကျွန်တော် ဘလော့ရေးတော့ ကျွန်တော် Time Zone ကို သတိမထားမိလိုက်ဘူး ။ အဲ့လို အရမ်းကိုတော်တာလေ ။

ကျွန်တော် စပြီးသတိထားမိတာက ဘလော့က Visitors Gadget လေးကြောင့်ပဲ။

ဘလော့ရေးရင်း Visitors တွေက ည ၁၂ ကျော်သွားလည်း တကယ်ဆိုရင် အရင်နေ့က လူတွေက မပြောင်းသွားတာ နောက်ပြီး နေ့လည်လောက်ရောက်တော့ နောက်တရက်လိုမျိုးတွေ ကူးပြောင်းသွားတာက စတာဗျ။

ကျွန်တော်လည်း ဒါက ပုံမှန်မှ မဟုတ်တာ တခုခုလွဲနေပြီဆိုတာတော့ သိတာနဲ့ ဘလော့ဂါ Setting ထဲ ဝင်ကြည့်တော့ တွေ့တာပဲဗျ။

ကျွန်တော်က Time Zone ကို ကိုယ်နိုင်ငံ မပေးထားတော့ အချိန်တွေလွဲကုန်တာပါပဲ။

Blogger မှာ Time Zone ချိန်ချင်ရင်


-  Blogger မှာ Sign In ဝင်

-  Dashboard  ကို သွားပါ ။

-  Setting ကို ကလစ်ပါ ။

-  Setting အောက်မှာ Language and Formatting ကို ကလစ်ပါ။
















-  Formatting ဆိုတာလေး အောက်မှာ Time Zone ဆိုတာရှိပါတယ် ။ အဲ့မှာ ကျွန်တော်တို့ မြန်မာနိုင်ငံအတွက်တော့ ( GTM+6:30)  Rangoon  ဖြစ်ပါက အမှန်ဖြစ်ပါတယ် ။

မဟုတ်ရင်တော့ သူ့ဘေးက မြှားလေးကို ကလစ်ပြီး နိုင်ငံ Time Zone လေးကို ရွေးပြီး Save လုပ်ရင် ဘလော့မှာ အချိန်တွေ မှန်မှန်ကန်ကန် ဖြစ်ပါပြီ။

ကျွန်တော့ဘလော့မှာတော့ အစက Time Zone က UK ရောက်နေပါတယ် ။အခုတော့ အမှန်ပြန်ပြင်လိုက်ပါပြီ။

**  Htar Waie Thar

0 comments:

Post a Comment