Saturday, June 22, 2013

LADSIM ( Bytronic ) PLC Program ကို လေ့​လာ​ခြင်း( Lesson 3 )











ကျွန်တော်  PLC Programming မိတ်ဆက်ကို Ladsim ( Bytronic ) ကို ဗဟုသုတ အနေဖြင့်ရေးသားလိုက်ပါမယ် ။

ကျွန်တော် Software နဲ့ Start/Stop , Timer/Counter Programmer ကို ရေးသားလိုက်ပါတယ် ။

ဒီသင်ခန်းစာက ကျွန်တော် သင်တန်းမှာ ပထမဆုံးတွေ့ရသော သင်ခန်းစာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်လေ့လာသော သူများအတွက် အသုံးဝင်ပါတယ်။


ဒါ Start/Stop Program ပါ ။








ဒါ Timer / Counter Program လေးပါ ။

ကျွန်တော် Software ကို Upload လုပ်ပေးထားပါတယ် ။

Software Files ထဲမှာ English လို Tutorial Files လေးပါပါတယ် ။

Software ကို အသုံးပြုပုံ သိပ်မခက်ပါ ။

EP / EC သမားများ အလွယ်တကူသိနိုင်ပါတယ် ။

Ladder Diagram ကို PLC Programming မှာ အသုံးများတာကို သတိပြုကြပါ ။


Download LADSIM ( Bytronic )

အဆင်ပြေကြပါစေ အဆင်မပြေပါက CBox , Comment ရေးထားခဲ့ပါ ကျွန်တော် အဆင်ပြေဆုံးဖြစ်အောင် လုပ်ပေးပါမယ် ။

                                    **  ကိုကိုဇော်  ( BE-EC )  **

0 comments:

Post a Comment