Friday, December 4, 2015

လျှပ်စစ်စွမ်းအားအင်ဂျင်နီယာလက်စွဲ




































လျှပ်စစ်စွမ်းအားအင်ဂျင်နီယာလက်စွဲ
=========================
မိတ်ဆွေများမှတ်မိကြမယ်ထင်ပါတယ်။ ကျနော်တစ်အုပ်ကို ၆၀၀၀ နှုန်းနဲ့ ရောင်းခဲ့ပေးတာလေ။

အဲ့တုန်းက ကျနော်တစ်အုပ်ကို ၅၀၀ ကျပ် အမြတ်တင် ရောင်းခဲ့တာပါ။ ဒါပေမယ့် အမြတ်ရယ်လို့ ကျနော် မတွက်ပါဘူး။

အဲ့တုန်းက လိုချင်သူတွေ နယ်က စလုံးက မလေးက စသဖြင့် အလွယ်တကူ မဝယ်နိုင်သူတွေက ကျနော့ကို PDF လေးနဲ့ တင်ပေးပါဆိုပြီး Request တွေ တက်တက်လာတော့ ကျနော်လဲ လုပ်ပေးချင်တာပေါ့။ ဒါပေမယ့် Scan ဖတ်ခချည်းဘဲ ၅၀၀၀၀ လောက်ကုန်မှာဆိုတော့ စဉ်းစားရတာပေါ့ဗျာ။ ညီလေးတစ်ယောက်ကတော့ သူ ၅၀၀၀၀ ပေးပါ့မယ်လို့ ပြောပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကျနော် လက်မခံခဲ့ပါဘူး။ သူ့လုပ်စာလေးထဲက ဖဲ့ပေးရမှာလေ။

ဒါနဲ့ဘဲ နဲနဲချင်းစီရောင်းရင်းနဲ့ အုပ်ရေ ၂၀၀ ကျော်လဲကုန်ရော ကျနော် ၁၀၀၀၀၀ ကျော် မြတ်နေပါပြီ။ ဒီတော့မှ Scan ကို High Quality နဲ့ ဖတ်ခိုင်းလိုက်ပါတယ်။ စုစုပေါင်း ၆၀၀၀၀ နီးပါးကုန်ကျသွားပါတယ်။

ခုအဲ့ဒီ Scan Copy လေးကို တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။ အများကုသိုလ်ပေါ့ဗျာ။ တစ်အုပ် ၆၀၀၀ နဲ့ဝယ်သွားတဲ့သူတွေကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။ ကုသို်လ်အမျှပေးပါတယ်။

အားလုံးအဆင်ပြေကြပါစေဗျာ။

Download:



Aung Myat Kyaw
Effective Engineering and CAD Design Group
No.58, 6th Floor, 21st Street, Lower Block, Latha TS.
Hotline: 09421017201



Posted By

<< HTAR WAIE THAR >>

Ko Ko Zaw (BE-EC)    www.htarwaiethar.org

1 comment:

  1. လင့်ခ်သေနေပါတယ် လှူမည့် စာအုပ်တွေ Scan ဖတ်ဖို့ အကူအညီလိုရင် အလကားကူညီပါ့မယ်

    ReplyDelete