Tuesday, June 10, 2014

Python Programming Basic Lesson 18




















ကျွန်တော် ဒီတစ်ခါ Python Programming Lesson တွေထဲက Method နဲ့ပက်သက်ပြီး Program တစ်ပုဒ်ဆွဲတာကို လေ့လာဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော့်အနေနဲ့ သင်ခန်းစာကို အခုမှ အသစ်တင်ပေးလိုက်တာကို တောင်ပန်ပါတယ်။

Method သင်ခန်းစာကို ကျွန်တော်ရေးပြီး အခုအတော်ကို ကြာမှပဲ သင်ခန်းစာအသစ်ကို ကျွန်တော်ပြန်လည်ရေးပေးလိုက်မိပါတယ်။ So Sorry!

ကျွန်တော်လေ့လာထားတာလေးကို လိုအပ်သူများ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ဒီတစ်ခါ ဒေါင်းလုပ်ခ်လင့်ခ်နှစ်ခုပေးလိုက်ပါတယ်။ နှစ်သက်ရာလင့်ခ်တစ်ခုခုက ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။


Download Link 1  

Download Link 2  



ကုဒ်လေးတွေကို သေသေချာချာ လေ့လာပါနော်။

အားလုံးအဆင်ပြေနိုင်ပါစေဗျာ။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။


အခု သင်ခန်းစာလေးကနေပြီး မိဘ၊ဆရာသမားအားလုံးကို ကန့်တော့ပါတယ်ခင်ဗျား။

အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်အားလည်း အထူးပင်ကျေးဇူးတင်မိပါတယ်ခင်ဗျား။


Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )        www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment