Friday, May 2, 2014

Python Programming Basic Lesson 8






















ဒီတစ်ခါတော့ ကျွန်တော် Python Programming Language က Logical Operators အကြောင်းလေး လေ့လာဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော် လေ့လာဖြစ်တာလေးကို ပြန်လည် ရေးသားလိုက်တာပေါ့နော့်။

Logical Operators သုံးမျိုးရှိတယ်ဗျ။

and , or , not ဆိုပြီး သုံးမျိုး ရှိပါတယ်။ အခုလောလောဆယ်တော့ ကျွန်တော် and , or နှစ်မျိုးကိုပဲ လေ့လာမှာပါ။ not က နည်းနည်းခက်တာမို့ နောက်မှပဲ လေ့လာပါမယ်။

အဲ့ ကျွန်တော် Logical Operators ကို နည်းနည်းတော့ ပြန်ရှင်းလိုက်မယ်နော့်။

Logical Operator and ဆိုတာက အခြေနေနှစ်ခုမှာ နှစ်ခုလုံး မှန်ကန်မှ အလုပ်လုပ်ပါတယ်။ အဲ့ဆို or ကတော့ အခြေနေနှစ်ခုမှာ တစ်ခုပဲ မှန်ရင် အလုပ်လုပ်တာကို ဆိုလိုတာမျိုးပါပဲ။ ကျောင်းတွေမှာ Logical Gates တွေ သင်လာခဲ့ရင်တော့ ကျွန်တော် ရှင်းပြတာက နည်းနည်းလေးလို့တောင် ပြောရမှာပါ။


ကျွန်တော် ရေးထားတဲ့ သင်ခန်းစာ (၈) လေးကို ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။


Download



အားလုံး အဆင်ပြေနိုင်ကြပါစေနော့်။။။။။။။။

မိဘ၊ သင်ဆရာ မြင်ဆရာ အားလုံးကို ဒီသင်ခန်းစာလေးကနေပြီး ကန်တော့အပ်ပါတယ်ခင်ဗျား။
အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်း တစ်ယောက်ကိုလည်း အထူးပင်ကျေးဇူးတင်မိပါတယ်ခင်ဗျား။



Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )    www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment