Thursday, May 8, 2014

Python Programming Basic Lesson 12






















ဒီတစ်ခါ ကျွန်တော် Python Programming Language က String Function ( str ) and Integer Function ( int ) နှစ်ခုကို လေ့လာ ဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော် လေ့လာထားတာလေးကို ပြန်လည်ပြီး ရေးသားလိုက်တာပေါ့နော့်။

String Function ဆိုတာက စာသားတန်ဖိုးတွေကို သိုလှောင်တာ၊ နောက် ကိန်းဂဏန်းတွေကို စာသားတန်ဖိုး ပြောင်းလဲတာကို လုပ်ဆောင်နိုင်ပါတယ်။

Integer Function ဆိုတာက Variable တည်ဆောက်မှုတွေမှာ စာသားတွေ၊ ကိန်းဂဏန်းတွေ ရောထွေးနေရာမှာ ကိန်းဂဏန်းတန်ဖိုးကို ဆွဲထုတ်နိုင်သော လုပ်ဆောင်ချက် တစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။

သူတို့ နှစ်ခုကို အခြေခံပြီး Shell အပြင်ဘက်မှာ ကုဒ်တွေကို ရေးသားပြီး ဖိုင်တည်ဆောက်၊ နောက် Module မှာ Run တာလေးကိုပါ ကျွန်တော် လေ့လာဖြစ်ပါတယ်။


ကဲ့ ကျွန်တော် လေ့လာထားတာလေးကို ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။


Download  




အားလုံး အဆင်ပြေနိုင်ကြပါစေ။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။

မိဘ၊ သင်ဆရာ မြင်ဆရာ ကြားဆရာ အားလုံးကို ဒီနေရာလေးကနေပြီး ကန်တော့အပ်ပါတယ်ခင်ဗျား။

အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်း တစ်ယောက်အားလည်း အထူးပင် ကျေးဇူးတင်မိပါတယ်ခင်ဗျား။



Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )     www.htarwaiethar.blogspot.com 

0 comments:

Post a Comment