Sunday, April 27, 2014

Python Programming Basic Lesson 3



















ဒီတစ်ခါတော့ ကျွန်တော် Python Programming မှာ Variables တည်ဆောက်တာကို လေ့လာပါမယ်။

ကျွန်တော် လေ့လာထားတာလေးကို ပြန်လည်း ရေးထားတာပေါ့နော့်။

Variables ဆိုတာက တန်ဖိုးတွေကို သိုလှောင်တာကို ဆိုလိုပါတယ်။

ဘယ်လိုမျိုး တန်ဖိုးလည်းဆိုတော့ ကိန်းဂဏ္ဏန်းဆိုင်ရာ တန်ဖိုးများ၊ စာသားတန်ဖိုးတွေကို ကို ကိုယ်စားပြု တည်ဆောက်တာမျိုးပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ဉပမာဗျား။။။

x=3
y=5  လိုမျိုး ကျွန်တော်တို့က သတ်မှတ်လိုက်မယ့်ဆိုရင်

x+y=8   x နဲ့ y ကို ပေါင်းတဲ့ တန်ဖိုးက 8 ရတယ်ပေါ့ဗျာ။

ဒါက ကျွန်တော် နမူနာ ပြပေးတာပါ။ တကယ်တမ်း အနေနဲ့ Program တစ်ခုကို တည်ဆောက်ရင် ကျွန်တော်ပြသလိုမျိုး အသေးစားလေးတွေ မဟုတ်ပဲ ကျွန်တော်တို့ တည်ဆောက်ထားတဲ့ Variables တွေမှာ စာသားတန်ဖိုးတွေကိုပါ ထည့်သွင်းနိုင်တာမို့ Variables တည်ဆောက်တာက အရေးပါလာတာကို သိလာမှာပါ။


ကဲ့လိုအပ်သူများ ဒေါင်းလုပ်ရယူနိုင်ပါတယ်နော့်။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 126KB.

Download  




မိဘ၊ သင်ဆရာ မြင်ဆရာ အားလုံးကို ဒီစာအုပ်လေးက နေပြီး ကန်တော့ပါတယ်ခင်ဗျား။။။။။

ကျွန်တော့်ကို ဒီသင်ခန်းစာတွေ လေ့ကျင့်ဖြစ်အောင် ဖန်တီးပေးခဲ့တဲ့ အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်း တစ်ယောက်ကိုလည်း အထူးပင်ကျေးဇူးတင်ရှိပါတယ်ခင်ဗျား။



Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )     www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment