Friday, April 25, 2014

Python Programming Basic Lesson 1




















ကျွန်တော် အခု လော်လော်ဆယ် Python Programming Basic လေးကို လက်လှမ်းမှီသလောက် အင်တာနက်မှ ဆရာသမားများ ထံမှ လေ့လာနေပါတယ်။

အခု ကျွန်တော် ရေးသားမည့်အရာလေးက ကျွန်တော် သင်ယူနေသော အကြောင်းအရာကို မှတ်တမ်းယူထားတဲ့ သဘောပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ဒီနေ့တော့ ထုံးစံအတိုင်း ခြေတစ်လှမ်းကပဲ စတင်ရမှာပေါ့လေ။

ကျွန်တော် ဒီနေ့ Python Installer ကို ကွန်ပျူတာမှာ ဘယ်လို ထည့်သွင်းရတယ်၊ နောက် Python Programming Language ကို နည်းနည်း စမ်းထားတာလေးကို စတင်ကာ ရေးသားလိုက်ပါတယ်။

ကျွန်တော်က လေ့လာစ လူတစ်ယောက်သာ ဖြစ်တာမို့ အမှားယွင်းများရှိပါက ထောက်ပြစေလိုပါတယ်ခင်ဗျား။


ကျွန်တော် ဒီနေ့ Python Basic Lesson 1 လေးကို မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 600 KB ကျော်ကျော်ပဲ ရှိပါတယ်။

လေ့လာလိုသူများ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါပြီခင်ဗျား။


Download   



Python Programming Language ကို လေ့လာဖြစ်အောင် ကူညီပေးခဲ့သော မိဘနှစ်ပါး၊ သင်ဆရာ၊ မြင်ဆရာ များ အားလုံးကို ဒီစာအုပ်လေးမှ ကန့်တော့ပါတယ်ခင်ဗျား။

PS::  ကျွန်တော့် အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်း တစ်ယောက်ကိုလည်း ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။



Posted By

<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )    www.htarwaiethar.blogspot.com

4 comments:

  1. ဒီထက္မက မ်ားမ်ားေရးႏိုင္ပါေစဗ်ာ :)

    ReplyDelete
  2. download ဘယ္လို႔လုပ္ရမေလ အကို ရွင္းျပေပးပါ

    ReplyDelete
  3. rar ဖိုင္ေတြကို ဘယ္လို႕ ဖြင့္ၾကည့္ရတာေလ ခင္ဗ်ာ

    ReplyDelete