Friday, January 17, 2014

Google Translator Add-On လေး သုံးကြည့်ရအောင်















ကျွန်တော်အခုနည်းလေးကို ဒီနေ့မှ စတင်ပြီး အသုံးပြုရတာ ကြိုက်နှစ်သက်လို့ ကျွန်တော့်ဘလော့ဂ်မှ တစ်ဆင့်ပြန်လည်းရေးပေးလိုက်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ကျွန်တော် အင်တာနက်မှာ ဂျာမနီဝက်ဆိုက်တစ်ခုကို ရှာရင်းရှာရှင်းနဲ့ အသုံးပြုဖြစ်သွားပါတယ်။

သို့သော်လည်း ကျွန်တော်ဘယ်က စတင်ပြီး အသုံးပြုရမယ်မသိဘူးဖြစ်နေတယ်ဗျ။

အရင်ကတည်းကလည်း ကျွန်တော် အဲ့လိုမျိုး ဆိုက်ဆိုရင် ရှောင်ပါတယ်။

အခုက ကျွန်တော်က အဲ့ဒီဆိုက်ကို ကျွန်တော်က နှစ်သက်နေတော့ English Language နဲ့ အသုံးပြုလို့ရအောင် စဉ်းစားပါတယ်။

မိတ်ဆွေတို့ Google Translator ကို ကြားဖူးတယ်မို့လား။

Google ကနေပြီး ဘာသာစကားတွေကို အွန်လိုင်းမှာ ပြောင်းလို့ရအောင် လုပ်ပေးထားသော နေရာလေးပါ။

https://translate.google.com  ပါ။ အဲ့မှာ ဘာသာစကားတွေကို တစ်ခုကနေပြီး နောက်တစ်ခုကို အလွယ်တကူပြောင်းလဲနိုင်ပါတယ်။ သို့သော်လည်း အဲ့ဒီဆိုက်က စာသားတွေကိုပဲ ပြောင်းပေးပါတယ်။

ဘလော့ဂ်၊ ဆိုက်စာမျက်နှာတွေကို ပြောင်းလဲနိုင်ခြင်းမရှိပါဘူး။

လိုအပ်ရင်တော့ ကွန်ပျူတာ Google Chrome သွင်းထားရင်တော့ ကိုယ်အသုံးပြုချင်သော ဘာသာစကားကို ရွေးနိုင်ပါတယ်။

အခုက ကျွန်တော်က Firefox ကိုမှ ကြိုက်တာဆိုတော့ ခက်ပြီပေါ့ဗျာ။

ကျွန်တော် Firefox Add-On မှာ Google Translator ဆိုပြီးရှာလိုက်တာ အခု အတော်ကိုအဆင်ပြေသော Add-On လေးကို တွေ့လာပါတယ်။

နာမည်းက S3. Google Translator တဲ့ဗျ။

အသုံးပြုရတာ လွယ်ပါတယ်။

Firefox ကို ဖွင့်လိုက်။

အင်တာနက်တော့ ရှိဖို့လိုတယ်နော့်။

Firefox Menu > Add-On  ( သို့မဟုတ် )  Tools > Add-On က Search Box မှာ Google Translator ဆိုပြီး ရိုက်ထည့်လိုက်။

ခဏနေရင်ရင် ရလဒ်တွေကို ပြပေးပါတယ်။

အဲ့မှာ Google Translator For Firefox  ဆိုတာလေးကို Install လုပ်လိုက်ပေါ့နော်။

ပြီးရင် Firefox ကို Restart ချလိုက်။

ပြန်တက်လာရင်တော့ မိမိဘလော့ဇာမှာ Google Translator လေးရှိနေတာကို တွေ့နိုင်ပါတယ်။

ဘလောက်ဇာရဲ့ ဘပေါ်ဆုံးညာဘက်မှာ T  ပုံစံလေးနဲ့တွေ့နိုင်ပါတယ်။

ကိုယ်ကြိုက်တဲ့ဆိုက်ကို သွားလိုက်။ နောက် အဲ့ဒီ T  ဘေးက မြှားလေးကို ကလစ်၊ Translate the Full Page  ဆိုတာလေးကို ကလစ်လိုက်ရုံပါပဲ။

သုံးကြည့်လိုက်နော့်။

ကျွန်တော် အသုံးပြုတာတော့ အဆင်ပြေပါတယ်ခင်ဗျား။

အောက်မှာ ကျွန်တော် ဂျာမနီဆိုဒ်တစ်ခုကို အင်္ဂလိပ်ဘာသာသို့ ပြောင်းထားပုံကို ပြပေးထားပါတယ်ခင်ဗျား။







<<  HTAR WAIE THAR  >>

Ko Ko Zaw ( BE-EC )    www.htarwaiethar.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment