Sunday, December 8, 2013

ဖေ့ဘုတ်မှာ ကွန်ပျူတာ အကြောင်း ဆွေးနွေးလိုလျှင်














ဒါလေးကတော့ ကြေငြာလေးပါ။

ကျွန်တော်တို့တွေ အင်တာနက်မှာ ဖေ့ဘုတ်ကို အသုံးပြုရင်း ကွန်ပျူတာ ဆိုင်ရာ၊ နည်းပညာဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာလေးတွေကို စိတ်ကြေနပ်အောင်ဆွေးနွေးနိုင်သော အင်တာနက် စာမျက်နှာလေးကို ကျွန်တော် မျှလိုက်ပါတယ်။

ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင်လည်း ဝင်ရောက်ဆွေးနွေးပါတယ်ခင်ဗျား။

မိတ်ဆွေတို့လည်း ကွန်ပျူတာ ဆိုင်ရာ ဗဟုသုတများကို ဖေ့ဘုတ်အသုံးပြုရင် ပိုမိုတိုးတက်အောင် ကျွန်တော်ဘလော့ဂ်မှ တစ်ဆင့် ကြေငြာလိုက်ပါတယ်။

အမည်လေးက " ကွန်ပျူတာနှင့် နည်းပညာဆိုင်ရာ အမေးအဖြေ ဆွေးနွေးခန်း "

လိပ်စာက  " https://www.facebook.com/groups/talks.IT/ "


မိတ်ဆွေများ ဖေ့ဘုတ်အသုံးပြုရင် နည်းပညာဗဟုသုတ တိုးပွားပါစေဗျား။


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment