Monday, November 11, 2013

www.htarwaiethar.uni.me Domain လေးကို ကျွန်တော် ပြောင်းလိုက်ပါပြီ။















သူငယ်ချင်း မိတ်ဆွေများ ခင်ဗျား။

ကျွန်တော့် ဘလောဂ် ဒိုးမိန်းဖြစ်တဲ့ www.htarwaiethar.blogspot ကနေပြီး ကိုယ်ပိုင် www.htarwaiethar.uni.me ကို ကျွန်တော် ပြောင်းလိုက်ပါပြီခင်ဗျား။

နောက်များမှာ ကျွန်တော့်ဘလောဂ့်ကို www.htarwaiethar.uni.me ဆိုပြီး ပြောင်းလဲပြီး ကြည့်ရှု့ကြပါလို့ ကျွန်တော် ပြောလိုပါတယ်။

တခါတလေမှာ Label တွေကို ကြည့်ရင် Yes (Or) No တွေ မေးတက်ပါတယ်။ Yes လို့သာ ကလစ်ပြီး ကြည့်နိုင်ပါတယ်။ ကျွန်တော့ ဘလောဂ့်က ဒိုးမိန်းပြောင်းထားတာ အသစ်မို့ နည်းနည်းလေးတော့ လိုအပ်တာတွေ ရှိပါတယ်။

လုံးဝ ဗိုင်းရပ်မဟုတ်တာတော့ ကျွန်တော် အာမခံပါတယ်။ ကျွန်တော် အမည် ကိုကိုဇော် ၊ အခုလက်ရှိ မြစ်ကြီးနား ယုဇန ကော်မှုန့် စက်ရုံမှာ ဘွိုင်လာ တာဝန်ခံ အနေနဲ့ အလုပ်လုပ်နေပါတယ်။ ကျွန်တော့် အကြောင်း စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ခွင့်လွတ်ပြီး ကျွန်တော့ ဘလောဂ့်လေးကို အားပေးပါနော့်။

ကျေးဇူတင်လျှက်....



**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment