Friday, September 20, 2013

Paypal Account ဖွင့်နည်း


















ကျွန်တော်အင်တာနက်မှာ နာမည်ကြီးနေသော Paypal Account လေးကို ဖွင့်ကြည့်ရအောင်ဗျာ။

ဒီနေခေတ်မှာတော့ Paypal Account ကို မြန်မာနိုင်ငံက အဆင်ပြေပြေဖွင့်နိုင်နေတာ ကြောင့် အကောင့်အသစ်တွေ ဖွင့်သော သူများ များပြားတာ ကြောင့် ကျွန်တော်လည်း ကျွန်တော်သိသော အကောင့်အသစ်ဖွင့်နည်းလေးကို ရေးသားလိုက်ရပါတယ်။

Paypal Account ဆိုတာကတော့ အင်တာနက်မှ ငွေတွေကို လက်ခံနိုင်၊ ပြန်ထုတ်နိုင်သော အကောင့်အမျိုးအစားတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။

ဘလော့ဂ်ရေးသားသူများ၊ အင်တာနက်မှ ငွေရှာဖို့အတွက် PTC Site တွေမှာ ကလစ်လုပ်သူများ အသုံးများ အကောင့်တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

နောက်ပြီး အင်တာနက်မှာ စျေးဝယ်ရာမှာ အနောက်နောက်ငံတွေမှာ နာမည်ကြီးသော ငွေပြောင်း၊ငွေလွဲ လက်ခံနိုင်သော အကောင့်အမျိုးအစား ဖြစ်ပါတယ်။

Paypal Account ကို ဖွင့်ဖို့အတွက် လိုအပ်ချက်ကတော့ အီးမေးလ်တစ်ခု လိုအပ်ပါတယ်။

Gmail , Yahoo, MSN Mail , Other အီးမေးလ်အကောင့်တစ်ခုခုရှိရင် အကောင့်ဖွင့်နိုင်ပါတယ်။


၁) အရင်ဆုံး အကောင့်အသစ်ဖွင့်ဖို့ဆိုရင် www.paypal.com သို့သွားရောက်ရပါတယ်။

၂) Sign Up ဆိုတာကို ကလစ်လုပ်ရပါတယ်။

၃) နိုင်ငံရွေးရပါတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ US ကိုပဲ ရွေးပါတယ်။ မြန်မာမှ လူတွေအတွက်ကတော့ US ကို ရွေးတာ အဆင်ပြေပါတယ်။ ကျန်သော နိုင်ငံတွေ အတွက်ကတော့ သက်ဆိုင်ရာ နိုင်ငံရွေးနိုင်ပါတယ်။ မြန်မာတစ်နိုင်ငံတည်းသာ ခက်နေတာပါ။

၄) နိုင်ငံရွေးပြီးရင် အကောင့်ပုံစံ Personal , Business နှစ်ခုတည်းက တစ်ခုရွေးရပါတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ ဘာစီးပွားရေးမှ မလုပ်တာမို့ Personal ကို ပဲ ရွေးမှာပါ။

၅) Email မှာ ကိုယ့် အီးမေးလ်၊ ပက်စ်ဝက်မှာ ကိုယ့်ကြိုက်ရာ ပက်စ်ဝက်၊ ပက်စ်ဝက်က နှစ်ကြိမ်ရိုက်ထည့်ရပါတယ်။ အတူတူထားပေးရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

၆) First Name , Last Name , Address 1 and 2 တို့မှာ အဆင်ပြေရာ ထည့်သွင်းနိုင်ပါတယ်။

၇) အမှန်ကန်ထည့်သွင်းရမှာတော့ City , Stage , Zip Code တို့ပါ။ ကျွန်တော်ကတော့ US နိုင်ငံက ဖွင့်မှာမို့ http://www.phaster.com/zip_code.html က အချက်လက်တွေကို ယူသုံးပါတယ်။ အဲဒီလင့်မှာ City , Stage , Zip Code တွေ တွေ့နိုင်ပါတယ်။
ကိုယ်ကြိုက်ရာကို နိုင်ပါတယ်။

၈) ဖုန်းကတော့ ဆယ်လုံးပါသော နံပါတ်ကို သုံးရမှာပါ။ ကျွန်တော်ကတော့ 206335----    ဆိုပြီးသုံးပါတယ်။ ပြီးရင်တော့ Yes I Agree … ဆိုတာလေးကို အမှန်ခြစ်၊ Create Account ကို ကလစ်လုပ်လိုက်ရင် ရပါတယ်။


အကောင့်က ရသွားပေမဲ့ Verified ဖြစ်အောင်လုပ်ရအုံးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ မြန်မာနိုင်ငံသားတွေဆိုရင်တော့ အဲ့လိုမျိုး Paypal Account Verified ဖြစ်အောင် www.shwemoney.com ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်နိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

အကောင့်ဖွင့်နည်း အပြည့်အစုံကို ပုံနှင့်တကွ ကြည့်ချင်ရင်တော့ ကျွန်တော့်အကောင့်တစ်ခုကို ဖွင့်တုန်းက ပုံတွေကို ဖမ်းယူထားတာလေးကို စာအုပ်လုပ်ထားတာရှိပါတယ်။ အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူပြီး ဖတ်ရှု့လေ့လာနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

စာအုပ်လေးက ဖိုင်ဆိုဒ် 2 MB လောက်နီးပါးရှိပါတယ်ခင်ဗျား။


Download  


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )


ပိုက်ပိုက်တွေ ရှာနည်းကို သိချင်ရင်တော့  ဒီနေရာလေးကို သွားပါခင်ဗျား။

0 comments:

Post a Comment