Tuesday, September 24, 2013

Gmail Account အလွယ်ကူဆုံး အကောင့်ဖောက့်နည်း ( ဖုန်းနံပါတ်မလို)


















ကဲ့ ဒီတစ်ကြိမ်တော့ ကျွန်တော် ကိုဂူဂယ်လ်မေးလ်အကောင့်ကို ဖုန်းတွေ ဘာတွေ မတောင်းပဲ အလွယ်ကူဆုံး ဖွင့်နည်းလေးကို ကျွန်တော် ရှဲလိုက်မယ်နော်။

ကျွန်တော်တို့ မြန်မာပြည်မှာ အသုံးများတဲ့ စက်ရုပ်ဖုန်းလေးတွေကနေပြီး ဂူဂယ်လ်အကောင့်ဖောက်ရင် ဘာဖုန်းမှကို မတောင်းပဲ လွယ်လွယ်ကူကူ အကောင့်ရပါတယ်။

ကွန်ပျူတာပေါ်ကနေပြီး အကောင့်ဖောက်ချင်ရင်ရော်??????

ကျွန်တော်က ကွန်ပျူတာ အပေါ်ကနေပြီး အကောင့်ဖောက်ထားတာဗျ။

လွယ်လွယ်လေး။ သိတယ်မို့ Blue Stacks Player အစွမ်းလေ။ ကွန်ပျူတာမှာ စက်ရုပ်အတုလေးနဲ့ ကျွန်တော် စမ်းကြည့်တာ လုံးဝကို အဆင်ပြေပါတယ်။

Blue Stacks Player ကို http://www.bluestacks.com/app-player.html  မှာ သွားမလို့ရပါတယ်။ ဆော့ဝဲလ်က ကျွန်တော်စမ်းတာတော့ အင်တာနက်ချိတ်ပြီး ဆော့ဝဲလ်ကို Install ပြုလုပ်ရတာမို့ ကျွန်တော် မူရင်းလင့်ကို ပဲ ညွန်းပေးလိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။

အဲ့ အခုလိုမျိုးဘာဖြစ်လို့ အကောင့်ဖောက်တာ ခက်နေလဲလို့ မေးရင် တကယ်က ခက်တာ မဟုတ်ဘူးဗျ။  ကိုဂူဂယ်လ်က သူ့အကောင့်တွေကို လုံးခြုံရေး မြှင့်ထားလို့ ဖြစ်တာပါ။ မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းနဲ့ ချိတ်သုံးရင် ပိုပြီး လုံခြုံစိတ်ချသော အဆင့်မြင့်အကောင့် တစ်ခုပိုင်ဆိုင်အောင် ဖန်တီးခဲ့တာပါ။ ကျွန်တော်လည်း အခုလော်လော်ဆယ် မိုဘိုင်းလ်ဖုန်း မရှိသေးလို့ အခုလိုမျိုး ဖုန်းနံပါတ်မတောင်းတဲ့ နည်းကို အသုံးပြုနေရတာ။



အကောင့်ဖောက်တာက လွယ်ပါတယ်။
လိုအပ်ချက်က >>>> Andorid OS သုံး ဖုန်း (သို့) Tablet ( သို့ ) Android OS ( For Computer )

ဖုန်း၊Tablet တွေမှာ Setting > Manage Account > Add Accounts > Google > Create  အဲလိုမျိုးနဲ့ အကောင့်ဖောက်နိုင်ပါတယ်။

တစ်ချို့သော ဖုန်းတွေက Google App မထည့်ထားရင် မရပါ။ Huawei အတော်များများမှာ Google App က ပြန်သွင်းရပါတယ်။

ကွန်ပျူတာသမားတွေကတော့ ကျွန်တော့်လိုမျိုး Blue Stacks Player ကို အသုံးပြုပြီး Blue Stacker Player > စက်သွားပုံလေးကို ကလစ်> Manage Accounts > Add Account > Google > Create ဆိုပြီး အကောင့်တစ်ခုကို လွယ်လွယ်နဲ့ ဖောက့်နိုင်ပါတယ်။

စက်တွေကလည်း အများကြီးရှိတာမို့ တစ်ခုနဲ့ တစ်ခုတော့ အနည်းငယ်ကွာခြားပါတယ်။

ဒါပေမဲ့လည်း လုပ်ဆောင်ချက်က အတူတူပဲ ဖြစ်မှာပါ။

ကျွန်တော်ကတော့ Blue Stackes Player လေးကို အသုံးပြုပြီး ဒီနေ့ပဲ အကောင့်အသစ်တစ်ခု ဖွင့်ပေးခဲ့ပါတယ်။

ကျွန်တော် အကောင့်ဖောက်တာလေးကို စာအုပ်လေး ပြန်လုပ်ပေးထားလိုက်ပါတယ်။

တကယ်လို့များ ပုံနှင့်တကွ အသေးစိတ်အကောက့်ဖောက့်တာကို သိချင်သော သူများအတွက်ပါ။

လိုချင်ရင် အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ခ်ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 1.23 MB ပါ။


Download  


***  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment