Sunday, July 7, 2013

Zippy Share မှာ ဖိုင်တွေ တင်မယ် ပြန်ရှဲမယ်
















www.zippyshare.com မှာ ပေါ့ဗျာ။

ကျွန်တော် လိုအပ်သော ဖိုင်တွေကို တင်လိုက်မယ်၊

နောက် ကိုယ့်သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ အခြားသော ကိုယ်ပြန်မျှဝေချင်သော သူများကို လင့်ခ်လေးတွေ ပေးလိုက်ရင် ကိုယ်တင်ထားသော ဖိုင်လေးကို ဒေါင်းလုပ်ခ်ချပြီး ရယူနိုင်တာပေါ့ဗျာ။

Zippy Share ကတော့ လူသိများသလို ဘလော့ဂါတွေလည်း အတော်ကို အသုံးများသော File Sharing Hosting Site ကောင်းတစ်ခုပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော် အဲ့ဒီဆိုဒ်မှာ မှတ်ပုံတင်တာ ၊ နောက် ဖိုင်တင်တာ၊ လင့်ခ် ပြန်မျှဝေတာလေးတွေ နည်းနည်းလေးရေးထားလိုက်ပါတယ်။

ကျွန်တော်ရေးထားသော ဖိုင်လေးက ဖိုင်ဆိုဒ် 3MB လောက်ရှိပါတယ်။

လိုအပ်သူများ အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ခ် ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Download 


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

ကျွန်တော် ဘလော့ဂါထဲကို မရောက်ဖြစ်တာ ကြာပါပြီ။ အခုမှ လိုင်းနည်းနည်းကောင်းလို့ရောက်လာပြီး ပထမဆုံး ဒီပို့စ်လေးကို ရေးဖြစ်ပါတယ်။

ပို့စ်တွေ မတင်ဖြစ်သော နေ့တွေအတွက် ခွင့်လွတ်ပေးပါခင်ဗျား။

0 comments:

Post a Comment