Sunday, July 7, 2013

ညီတော်အာန္ဒာ၏ တစ်သက်တာမှတ်တမ်းများ ( ၁ )




















ကျွန်တော် ဗုဒ္ဓစာပေလေးတွေ နည်းနည်းပြန်ရေးပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

အခု ကျွန်တော် ပထမဆုံး ပို့စ်လေးတင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

ညီတော် အာန္ဒာ၏  တစ်သက်တာမှတ်တမ်းများ ပထမတွဲကို တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

တကယ်ကို ကျွန်တော် သိပ်ကြိုက်သော ပို့စ်လို့သာ ပြောပါရစေ။

ကျွန်တော် တင်ခွင့်ရှိလို့သာ တင်လို့ရတာပါနော့်။

အောက်မှာ ဒေါင်းလုပ်ခ်ချကာ ရယူနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

ဖိုင်ဆိုဒ်က 20 MB လောက်ရှိပါတယ်ခင်ဗျား။

Download

** ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment