Tuesday, June 4, 2013

Windows OS Files တည်ဆောက်​မှု စနစ် ( XP , 7 ) Lesson 3


















ဝင်းဒိုးစ် စနစ်က ဖိုင်တည်ဆောက်မှုကို ကျွန်တော်လေ့လာထားတာလေးကို ပြန်မျှလိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။

ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူး။ ဝင်းဒိုးစ် စနစ်က အမှားမခံသော ဖိုဒါတွေကို ကျွန်တော် သိသလောက်ပြန်လည်ကာ ရေးသားလိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော် ရေးထားတာလေးက ဖိုင်ဆိုဒ် 1.5 MB လောက်ရှိပါတယ်။

လိုအပ်သူများ အောက်မှာ ဒေါင်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Download

**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment