Wednesday, May 15, 2013

Mediafire ကို အသုံးပြု​ကာ ဖိုင်​များ​ရှဲ​မယ်
















Mediafire ဆိုတာ ဖိုင်တွေ မျှဝေရေး ဆိုဒ်တွေထဲမှာ နာမည်ကြီး ဆိုဒ်တစ်ခုပါပဲ။

ဘလော့ရေးသော သူများ၊ ဝက်ဆိုဒ်ရေးသော သူများ သာမက ကွန်ပျူတာ အသုံးပြုသူအတော်များများ အသုံးပြုသော Hosting Site တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

အခု ကျွန်တော် ဆရာမဒေါ်ထားထားလွင် ရေးထားသော ဖိုင်လေးကို PDF ပြောင်းပြီး တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

စာအုပ်ထဲမှာ အကောင့်လျှောက်တာ၊ ဖိုင်တွေ Upload လုပ်တာ၊ ပြန်မျှတာတွေ အကုန်ပါပါတယ်။

ကျွန်တော်လည်း ကျွန်တော်အသုံးပြုသော အခြားဖိုင်မျှဝေရေးဆိုဒ်တွေကို ပြန်ရေးပေးပါမယ်။

အောက်မှာ ကျွန်တော်စာအုပ်လေးကို ဒေါင်းဖို့ပေးထားပါတယ်။ လိုအပ်သူများဒေါင်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Download

**  Htar Waie Thar

0 comments:

Post a Comment