Sunday, April 28, 2013

Win RAR Software ( Download , Installation and Usage )



















Win Rar Software ကို ကွန်ပျူတာ အသုံးပြုသူများ သိပြီးသားပါ။

သို့သော်လည်း ကျွန်တော်က သိပြီးသားနည်းလမ်းတွေကိုပဲ ပြန်လည်ကာ ရေးသားလိုက်ရပါတယ်။

ဒီပို့စ်က ကျွန်တော် ဆော့ဝဲလ်တွေကို စမ်းသပ်မှုအတွက် ပထမဆုံးသော ပို့စ်ပါပဲ။

Win Rar ရဲ့ မူရင်းလင့်ကတော့ http://www.win-rar.com/download.html  ပါ။

ဆော့ဝဲလ်ကို ဖရီး ရက်လေးဆယ်ပေးသုံးပါတယ်။



သို့သော်လည်း ရက်လေးဆယ်ကျော်ပေမဲ ဆက်သုံးလို့ရပါတယ်။ ရက်ကျော်အသုံးပြုရင် လိုင်စင်လုပ်ဖို့မေးတာလေးပဲပေါ်လာတာမို့ ကျွန်တော် မူရင်းလင့်က ပေးသော ဆော့ဝဲလ်ကိုပဲ စမ်းလိုက်ပါတယ်။

ကျွန်တော်ပို့စ်ကို စာအုပ်လေး အဖြစ်ပဲ တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။

စာအုပ်ထဲမှာ Win Rar Software ကို မူရင်းလင့်မှာ ဒေါင်းတာ၊ ဆော့ဝဲလ်ကို ကွန်ပျူတာမှာ တင်သုံးတာ၊

နောက် ဆော့ဝဲလ် အသုံးပြုပုံ အကျဉ်းကို ကျွန်တော်သိသလောက် ပြန်လည်ရေးသားထားပါတယ်။

လိုအပ်သူများ ဒေါင်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျား။

Download 

**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

0 comments:

Post a Comment