Monday, June 10, 2013

အွန်လိုင်းမှာ ပိုက်ဆံရှာမယ်



















ဒါကတော့ ယုံချင်မှ ယုံပေါ့နော်။

အင်တာနက်မှာ ပိုက်ဆံရှာတာကို ပြောပြသော ဆိုဒ်လေးကို ကျွန်တော် ပြောမလို့ပါ။

ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင်ရှာပြီးပြီးဗျ။

တကယ်လည်းရတယ်။

မိတ်တွေတို့ သိချင်တယ်ဆိုရင်တော့ သွားကြည့်လိုက်နော့်။

http://aungkyawzawmakemoneyonline.blogspot.com/   ကို သွားကြည့်ပါ။

အဲ့မှာ အွန်လိုင်းမှာ ပိုက်ဆံရှာတာကို ရေးထားပါတယ်။

ကျွန်တော်က စမ်းတာ အိုကေလို့ ညွန်းလိုက်တာပါ။

အဲ့မှာ Paypal Account ဖွင့်တာတေ့ ဘာမှာ ကျော်ခွစရာမလိုတော့ပါဘူး။

ကျွန်တော် ဒီအတိုင်းဖွင့်တာ ရပါတယ်။

မိတ်ဆွေတို့ အိုကေပါစေနော့် ။

အမှားမရှိဘူးပေါ့ဗျာ။

ရှိုးလိုက်ပါ။


**  ကိုကိုဇော် ( BE-EC )

2 comments: